Nevíte si rady? Pomůžeme Vám
Změny poplatků od října 2023
Změna poplatků se týká především zadání plateb na pobočce, výběru na pokladně a kontroly zůstatku přes bankomaty jiných bank. Pokud však využíváte Internet Banku, mobilní aplikaci Smart Banka, nebo vybíráte z našich či sdílených bankomatů, nic zásadního se pro Vás nemění.
Poplatek za dotaz na zůstatek a zadání platby prostřednictvím bankomatu (vyjma bankomatů MONETA Money Bank a.s. a sdílených bankomatů Komerční Banky, Air Bank a UniCredit Bank), navyšujeme na 50 Kč. Zadat příkaz k úhradě a zkontrolovat si zůstatek na účtu můžete i nadále zdarma v Internet Bance a Smart Bance. Z našich i sdílených bankomatů můžete s debetní kartou stále vybírat zdarma.
Tuzemské odchozí platby zadané na pobočce jsou zpoplatněny částkou 120 Kč. Totéž platí pro SEPA a ostatní platby v EUR do zemí EHP a zřízení či změny trvalého příkazu včetně inkasa a SIPO. Ve Smart Bance a Internet Bance jsou nadále zdarma.
Výběr hotovosti na pokladnách našich poboček je nově zpoplatněn 120 Kč. Zdarma a pohodlně si peníze vyberete z našich bankomatů nebo bankomatů sdílené sítě.
Pokud si zablokujete svou kartu, novou Vám zašleme zdarma. Poplatek 150 Kč rušíme.
Zasílání SMS včetně mobilního klíče zpoplatňujeme částkou 5 Kč. Mobilní klíče budou zpoplatněny na základě podepsání dohody o ponechání SMS autorizace v nové Internet Bance.
Pro přihlášení do Internet Banky nabízíme bezplatnou variantu, kterou je Smart Banka. Namísto mobilního klíče přihlášení jednoduše potvrdíte pomocí PUSH notifikace ve Smart Bance.
Klientům starším 65 let jsme se rozhodli udělit výjimku. Mobilní klíče jim budeme zasílat i nadále zdarma. K tomuto kroku jsme přistoupili z toho důvodu, že počet klientů s chytrými telefony je v této věkové kategorii nižší, proto je menší pravděpodobnost stažení škodlivé aplikace (např. Anydesk, TeamViewer).